חיסונים לכלבים

בעל החיים שבחרתם לגדל, בכל סוג שיהיה, תלוי בכם ממש כתינוק התלוי בהוריו. את רמת הטיפול בבעל החיים שלכם ואת מידת הקרבה אליו אתם בוחרים, אך ישנם דברים שהם בגדר חובה מוסרית וחוקית עליהם לא תוכלו לוותר.

חיסונים לכלבים הם דבר בו אתם מחוייבים על פי חוק, כך למשל גור כלבים שהגיע לגיל חודש ימים צריך לעבור מספר חיסונים בהפרשים שונים אצל וטרינר מוסמך, כמו כן בכל שנה יש לקחת אותו לחיסון כלבת, הזמנות לחיסון כלבת נשלחות מהעירייה או מהמועצה המקומית בה רשום הכלב והן כלי מעולה לתיזכור מועד החיסון הנדרש.

העובדה שאחזקת בעל חי  אינה זולה היא נכונה, אך אם תחשבו זאת תגלו שהיא אנינה כל כך יקרה, חיסונים לכלבים נעים סביב מאות שקלים בלבד, אין מדובר בהוצאת סכומי עתק בה תשקלו מחדש את הטיפול בבעל החי אלא בסכומים סבירים שיש להוציא בפערי זמן רחוקים יחסית. שימו לב שאם תתחברו לבעל החיים שלכן מבחינה רגשית, אם תעשו מאמצים לתקשר איתו הרגשות שיתפתחו בינכם יפחיתו את ההתלבטות בדבר ההשקעה הכספית.

חיסונים לכלבים - למה צריך?

ממש כשם שתינוק אשר נולד זקוק לסדרת חיסונים שיגנו עליו ממחלות מסוימות בהן הוא עלול להידבק בקלות יחסית ואשר עשויות להיות מסוכנות מאוד בעבור מערכת חיסונית בושרית ולא בשלה כשלו, כך גם בעל החיים.

גור כלבים למשל אין להוציא מסביבת הגידול עד לתום סדרת החיסונים הראשונית הכוללת שלושה חיסונים שמגנים מפני שלל מחלות אפשריות, היתרון הבריאותי שמקנים חיסונים לכלבים עשויים להציל את בעל החיים שלכם ולמנוע מחלות שעשויות להיות קטלניות עבורו, כמו כן חיסונים לכלבים כמו חיסון כלבת הוא חשוב מאוד גם לבני אדם, באם בכלה מחוסן הוא לא ידבק בכלבת וגם לא יוכל להעביר את הכלבת אליכם וכידוע לכן, כלבת בבני אדם היא מחלה קטלנית, על כן חיסונים לכלבים חשובים גם לבני אדם.

חיסונים לכלבים - הולכים על בטוח