וטרינרים

אצל מרבית המשפחות בעל החיים הופך עם השנים להיות חלק בלתי נפרד מהמשפחה, כמו שאר בני הבית גם הוא זקוק לטיפול ולמעקב רפואי במצבי חירום ובאופן שוטף ולכן מומלץ לבחור וטרינרים אחד קבוע עליו אתם סומכים כדי שהוא יכיר את בעל החיים שלכם בצורה הטובה ביותר הן מבחינת מצבו הרפואי והן מבחינת סביבת המחיה שאתם מעניקים לו. הכרות טובה כזו עשויה להיות מידע מציל ברגעים של חירום.

וטרינר טוב יודע לזהות בעיות רפואיות במהרה, הוא מכיר ומתמחה בטיפול בבעלי חיים שונים ויודע לתת דיאגנוזה רפואית על פי תסמינים ולהתאים תרופה או טיפול רפואי במהירות האפשרית, גורם הזמן הוא קריטי במצבים מסכני בריאות וזמן חיפוש וטרינרים בשעת חירום הוא מיותר לחלוטין. באם תבחרו לעצמכם וטרינרים קבוע עליו אתם סומכים תוכלו להעניק לבעל החיים שלכם מענה רפואי מהיר ויעיל יותר במצבי חירום.

וטרינרים – כי בעל חי הוא בן משפחה

וטרינרים הוא רופא לבעלי חיים, ממש כשם שרופא אשר אמון על טיפול בבני אדם מבצע את תפקידו במסירות, אמור לבצע הוטרינר את תפקידו גם כן, אל תעשו פשרות בעניין זה, בעל חי הוא יצור נושם וחש ומערכות הגוף שלו עלולות ללקוח במגוון מחלות, פציעות או שינויים בריאותיים שעשויים להיות מסכני חיים, חשוב שתבחרו וטרינרים שאותם תוכלו להשיג טלפונית עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע כיוון שישנם מצבים רפואיים שאין להם תזמון מוקדם, כמו כן שימו לב שהמרפאה של הוטרינרים מצויידת במכשור רפואי מתקדם שיאפשר לו לתת מענה רפואי הולם בעת הצורך, כמו למשל כלובי חמצן לבעל חי שמגיע עם מצוקה נשימתית, או חדר שמתאים לקיום ניתוח חרום או מתוכנן, כלובי התאוששות וכמובן תרופות זמינות.

אנשים רבים נוטים לחשוב שבעל חי חסין למפגעים בריאותיים אך אין כך הדבר, בעך חי הוא כבן אדם, הוא כבן משפחתכם, הוא מפתח רגשות כלפיכם, שמח לראות אתכם, אוהב אתכם, נפגע מכם לעתים ןבעיקר, סומך עליכם שתדאגו לו, הוא כתינוק חסר ישע אל מול החמלה שלכם להעניק לו טיפול מסור, אל תכשלו בזה.

וטרינרים - התאמה אישית לבעל-חיים שלך