דר' רונן מלצר - מנהל המרפאות

ד"ר מלצר רונן הוא דוקטור לווטרינריה. ד"ר מלצר הוא בוגר ביה"ס למדעי בעלי חיים באוניברסיטה העברית בירושלים, בוגר בית הספר לווטרינריה ע"ש קורט וסיים את לימודיו בשנת  1993.

בחלק מתפקידיו הרבים, ד"ר מלצר היה המרכז המקצועי הראשי במשרד החקלאות במחלקת בעלי חיים.

ד"ר מלצר הינו מרצה בבית הספר לווטרינריה, כמו כן בפקולטה לחקלאות ובמכללת רופין.

בכל תפקידיו ביצע ד"ר מלצר את עבודתו הנובעת מהאהבה אדירה לבעלי החיים. לכן החליט ד"ר מלצר לפתוח את בית החולים הוטרינרי "אנימל". המרכז הרפואי מרכז היום שלוש מרפאות עיקריות בראשון לציון. המרפאה הראשית, בית חולים וטרינרי "אנימל", באזור התעשייה החדש  בראשון לציון. ומרפאות נוספות: מרפאת כרמים, ומרפאת הגדוד העברי. מטרתן של המרפאות היא מתן מענה מקיף לבריאותם של בעלי החיים והמרפאות משרתות לקוחות רבים מאזור ראשון לציון, אזור, חולון, בית דגן בת-ים, ונס ציונה. במרפאות ניתנים שירותי חיסונים, ביקורים, טיפולים שונים ואף ניתוחים.

כוטרינר ותיק בתחום ד"ר מלצר פועל עם הטכנולוגיה החדישה ביותר בכל הקשור לטיפול בבעלי חיים, ובמרפאותיו ניתן למצוא את כל סוגי הטיפולים לבעלי חיים החל מבדיקות שגרתיות, דרך טיפול עיקור, ניתוחים וטיפולים שונים, כל זאת בשימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים לבעלי החיים להתרפא בהצלחה ותקופת התאוששות קצרה באופן יחסי. בכל המרפאות ניתן אף לקבל שירות של תספורת לבעלי חיים.

ד"ר מלצר גייס למרפאותיו את מיטב המומחים בתחום הרפואה הוטרינרית ויחד איתם הוא מנהל את בית החולים הוטרינרי "אנימל". החזון של ד"ר מלצר שהוגשם באמצעות בית החולים הוטרינרי "אנימל", הוא להעניק שירות רפואי מהשורה הראשונה תוך התקדמות טכנולוגית רפואית מתמדת, לבעלי החיים ומתן שירות חם ואדיב לכל לקוחותיו.

לסיכום:

לד"ר מלצר רונן, רופא וטרינר מהבכירים בענף בארץ, היה חזון, והוא הצליח להגשים אותו: מרפאה רפואית לבעלי חיים באזור המרכז. טכנולוגיה חדישה ומתקדמת, ושירות אדיב לכל לקוחותיו. המרפאה מעניקה שירות ללקוחות מאזור ראשון לציון, בת-ים, חולון, נס-ציונה ואזור. במרפאה ניתן למצוא  את כל השירותים המתקדמים ביותר ואת כל סוגי הטיפולים והניתוחים הקיימים.