דיקור בבעלי חיים - רפואה משלימה בהחלט

כשהטיפול הקונבנציונלי מתמשך או קשה, יש פתרון: דיקור סיני.
דיקור סיני הינו טיפול טבעי, מבית מדרשה של הרפואה המשלימה, שיכול בהחלט לעשות את העבודה.

כמה מילים על דיקור סיני לכלבים וחתולים.
רפואה סינית זה לא רק בשבילנו בני האדם, זה יכול להועיל בדיוק באותה מידה גם לכלב, לחתול או לחיית המחמד שלך.
זה אמנם נשמע קצת תלוש, כי בכל זאת, מה הקשר בין הדיקור שלי, לחתולה שלי?
אבל מסתבר שיש קשר.

רחל יהושע .H.T.Mׁ (מטפלת מוסמכת ברפואה מסורתית בבעלי חיים במרפאה לחיות) מסבירה: "הדיקור הסיני משפיע על זרימת האנרגיה בגוף. הדיקור עצמו גורם להזרמת אנדרופינים לדם, מה שגורם להרגשה טובה.

אז למה דיקור לבעלי חיים טוב?
בעזרת הדיקור אפשר לטפל במגוון רחב מאוד של בעיות בבעלי חיים החל מבעיות אורטופדיה, שריר ושלד וכלה בעיות במערכת העיכול:שילשולים, עצירות והקאות".
רחל מסבירה גם שדיקור סיני הוא חלק מהטיפול המשלים, וכטיפול שמגיע מעולם הרפואה המשלימה, הוא כמובן פחות רעיל מטיפולים אחרים.
במידה ויש שיפור בעקבות הטיפול ברפואה משלימה אפשר לפעמים להוריד בדרך כלל את מינון התרופות שניתנות באופן כרוני.

ואיך בדיוק הדיקור עובד?
בדיוק כמו אצל בני האדם: ברפואה הסינית המקובלת, מה שמכונה Traditional Chinese medicine (רפואה סינית מסורתית), או TCM מקובל לדבר על סימפטומים ועל זרימת אנרגיה.
בענף הזה של הרפואה הסינית מקובל (כמו ברפואה מערבית) לבדוק מהם הסימפטומים לבעיה.
דרכי האבחנה של הרפואה הסינית הם הרגשת הדופק, אבחנת הלשון, גלגל העין ועוד.
לאחר קביעת הבעיה ניגשים לפיתרון.
בשונה מהרפואה המערבית, בטיפול משלים לא יפנו לתרופה אלא לטיפול טבעי שנובע מהמטופל עצמו. דיקור בנקודה מתאימה שישחרר חסימה מקומית ויעזור להקלה על הכאב. כך באמצעות דיקור מטפלת רחל בכלבים, חתולים ובעוד חברים טובים שלכם.

רחל מטפלת בטווח רחב מאוד של בעיות. באמצעות דיקור טיפולי פשוט, שאינו גורם לכאב, היא מטפלת בטווח רחב של בעיות כמו קרחות, גירודים, דלקות עור, וכירסומים שסיבתם אינה ברורה.

עצה טובה:
בדיוק כפי שהאדם מנסה למצוא מזור לכאביו ומצוקותיו אצל הרופא הטבעי, כך גם הכלב או החתול שלך עשויים ליהנות מהיתרונות של רפואה משלימה ומחמשת אלפי שנות הידע של הרפואה הסינית.