אישפוז לחתול
בעלי החיים הופכים להיות חלק אינטגרלי מהמשפחה המגדלת אותם. רגשות של אהבה ודאגה מתפתחים לחיית המחמד והוא הופך להיות בן משפחה לכל דבר. ישנם מצבים שדורשים טיפול רפואי, צריכת תרופות ואף אישפוז לחתול, במצבים כאלו המשפחה המטפלת מבקשת לאתר את הטיפול הטוב ביותר לבעל החיים היקר שלה. בית חולים וטרינרי לחיות אצל דוקטור מלצר רונן מציע שירותי אישפוז לחתול ברמה גבוהה מאוד.

במרפאה לחיות של דוקטור מלצר רונן עושים שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ובמכשור החדיש ביותר כדי לתת לבעל החיים שלכם את המענה הרפואי ההולם ביותר.
התאמת התרופות ומינונן הוא קריטי ממש כמו אצל בני אדם, כך גם עושה דוקטור מלצר רונן הקפדה על התאמת התרופות והטיפולים בצורה יעילה ואפקטיבית ובהתאם למצב הבריאותי של כל חיה. אישפוז לחתול מתבקש במצבים שונים, התנאים בהם מציעים אישפוז לחתול צריכים להיות הולמים וברמה גבוהה ועל כך דוקטור מלצר רונן מקפיד מאוד ונוהג בחיות כבני אדם

מתי כדאי להגיע לוטרינר?

הכלל בטיפול בריאותי בבעלי חיים דומה ומקביל לטיפול בריאותי בבני אדם, אם כך, כדאי להגיע לוטרינר או לפחות להתייעץ טלפונית עם וטרינר בכל מצב בו בעל החיים שלכם נראה  לא חש בטוב, התנהגותו משתנה או ישנם סימנים כלשהם שאינכם בטוחים לגבי משמעותם, בכל מקרה שכזה כדאי להיוועץ עם וטרינר ולהביא את בעל החיים לבדיקה בהתאם להמלצותיו.

מה היתרון של אישפוז לחתול על פני טיפול בבית?

מעבר לטיפול התרופתי שמותאם לבעל החי ולבעיה הרפואית ממנה הוא סובל, בעת אישפוז בעלי חיים במקום מקצועי ומסודר ניתן להעניק לבעל החי תנאים רפואיים מתאימים כמו חדרי בידוד, לטובת מחלות מדבקות, פינות התאוששות לאחר ניתוח או טיפול מסוים, כלובי חמצן לחיות הסובלות ממצוקה נשימתית וכמובן השגחה רפואית ומענה רפואי מהיר והולם למצבים רפואיים שונים.

אישפוז לחתול - התאמה אישית לבעל-חיים שלך