המרכזים הוטירינריים של דר מלצר רונן הוקמו ב- 1993 על ידי ד"ר רונן מלצר.  המרכז פועל בראשון לציון בשלוש מרפאות הפרוסות ברחבי העיר ומעניקות שירות רפואי מהשורה הראשונה לתושבי האזור. לקוחות המרפאה מגיעים מרחבי האזור: בת-ים, חולון, ראשון לציון, נס-ציונה, אזור ועוד.

בבית החולים הוטרינרי "אנימל" ניתן למצוא את כל החידושים הטכנולוגיים בתחום רפואת בעלי החיים. המרכז מטפל מידי יום בכלבים, חתולים, חיות אקזוטיות, מכרסים ותוכים שונים. שירותי המרפאה ניתנים במגוון רחב המעניק מענה על כל הצרכים בטיפול בבעלי חיים: טיפולים, עיקורים למיניהם, ניתוחים וכמו כן ניתן לקבל שירותי תספורת לבעלי החיים.

הצוות הרפואי של בית חולים וטרינרי "אנימל" מורכב מרופאים וטרינריים מומחים :

ד"ר מלצר רונן – רופא וטרינר בכיר, מנהל המרפאות ומייסדן. ד"ר מלצר בוגר האוניברסיטה העברית, שימש בעברו כמנהל המקצועי בתחום בעלי החיים במשרד החקלאות. ד"ר מלצר הוא מרצה בבית הספר לווטרינריה, כמו כן בפקולטה לחקלאות ובמכללת רופין.

לצוות הוטרינרי המתקדם מצטרפים גם אנשי מפתח נוספים: הגב' ענת מלצר, המנהלת התפעולית של המרפאות, וכן הגב' רחל יהושע – ספרית הכלבים והחתולים, וכן הגב' מוניקה קומן, אסיסטנטית בוגרת בית הספר מגיד שליד האוניברסיטה העברית בירושלים.

כל עובדי בית החולים הוטרינרי "אנימל" מעבר לרמתם המקצועית, פועלם באהבתם הגדולה לבעלי חיים,
    וכל אחד מהם בעצמו מגדל חיית מחמד לפחות.

חזון המרפאה הוא להעניק שירות רפואי מתקדם מהשורה הראשונה, תוך התפתחות
    מתמדת בתחומי הטכנולוגיה ושיטות הריפוי של בעלי החיים.

בית החולים הוטרינרי "אנימל" מעניק טיפול חם ומסור לכל בעלי החיים ודוגל ברפואה המקצועית והמתקדמת ביותר.

צוות המרפאה ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ופנייה הקשורה לטיפול בבעלי החיים האהובים.