למה חשוב לבחור וטרינר אישי וקבוע?
בעל החיים שלכם הוא חלק מהמשפחה וכייצור חי עלולות להיווצר אצלו בעיות בריאותיות כאלו ואחרות, שדורשות טיפול על ידי וטרינר מוסמך. לבחירה של וטרינר יש אלמנטים רבים, אך חשוב ביותר לבחור וטרינר אחד קבוע שילך אתכם מהיום בו אימצתם את חיית המחמד והלאה. הסיבות לכך הן רבות ומתייחסות ליכולת הטיפול בבעל החיים, להיכרות עמו ולזמניות הווטרינר.

היכרות עם בעל החיים
וטרינר אחד קבוע ואישי יכיר את בעל החיים שלכם לא רק מבחינה רפואית אלא גם מבחינת תכונות ההתנהגות שלו. כל וטרינר מכיר את הבעיות הייחודיות לכל גזע וסוג של כלב או חיית מחמד, אבל היכרות אישית עם בעל החיים ואיתכם, יכולה להעמיק את הקשר התורם בצורה משמעותית לטיפול. כך תוכלו לדעת שאתם בידיים טובות ותרגישו בנוח להעלות סוגיות מסוימות שקשורות לבריאות הכלב והתנהגותו, אשר יתרמו לטיפול בו.

אבחון הבעיה ביחס להיסטוריה הרפואית
כל רופא מוכרח להכיר את ההיסטוריה הרפואית של המטופל על מנת לאבחן כראוי בעיה מסוימת, גם כאשר מדובר בבני אדם וגם כאשר מדובר בחיות. על כן, וטרינר שמכיר את בעל החיים שלכם באופן קבוע ואישי, ידע את ההיסטוריה הרפואית שלו לעומקה ולא רק יסתמך על רישומים של וטרינר אחר. ההיכרות עם ההיסטוריה הרפואית של בעל החיים שלכם יכולה להיות מצילת חיים, כי האבחון וקריאת התסמינים כראוי ובהתאם לחיה, תעניק מענה מהיר בשעת חירום.

זמינות הווטרינר – לכם ולבעל החיים שלכם
וטרינר אישי וקבוע יהיה חלק מהמשפחה שלכם, מה שיאפשר לכם להרגיש עימו בנוח ולפנות אליו גם במצבי חירום שמתרחשים מעבר לשעות העבודה. מכיוון שבעל החיים הוא יצור חי ונושם שיכול להיקלע לפציעות או למחלות מסוימות שיכולות לסכן את חייו, הזמינות של הווטרינר שתבחרו היא קריטית ואפשרית במיוחד במקרה של וטרינר אישי וקבוע.

וטרינר עם לב